Wilt u deskundige, onafhankelijke begeleiding bij de afwikkeling van uw erfenis?

Neem vrijblijvend contact op

Werkwijze

Indien u de stichting als executeur wenst op te nemen in uw testament, dan komen wij bij u langs voor een kennismaking en intake gesprek. Dit gesprek van ongeveer 1 uur is kosteloos. Na dit gesprek en indien u met de stichting verder wenst te gaan, dient u uw testament aan te passen en de stichting als executeur op te nemen. Wij maken vervolgens een digitaal dossier aan met uw belangrijkste gegevens en wensen.

Nadat de stichting op de hoogte is gesteld van uw overlijden, wordt uw digitaal dossier geraadpleegd en wikkelen wij de nalatenschap zo praktisch en efficiƫnt mogelijk af op basis van uw wensen en waar mogelijk in samenspraak met uw erfgenamen. Uw erfgenamen hoeven hier niet naar om te kijken.